fredag, oktober 16

Operationsdags Snart

Mmm, fredag i dag.
Dagen har gått fort, känns som att jag inte vaknat än, fast de va ju 17 timmar sen. Och operationsdagen närmar sig. På tisdag ska det brännas bort. Men jag tror ju inte att jag skulle få canser om jag gav fan i den operationen. Fast alla nära och kära skulle ju bli förbannade som as. Det är ju så om man gör något som är farlig för sig själv, reaktionen blir ofta ilska, fast att man menar det med kärlek, konstigt nog.

Nu är det faktis dags för TV.
Ska kolla inne på http://www.korkortsfragor.se/ först... jobba mig närmare min frihet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy