söndag, november 28

Handlat In Julen

Vad är en jul utan klappar. Har vi bara gjort så, så att alla tror att julen hänger på klappar? Jag tycker inte det är så. Julen är ett underbart tillfälle, när man ska umgås med sina nära, och äta gott, berätta historier, tuppa av i mammas soffa och helt enkelt bara vara en smula mitt i allas närvaro. Klappar är kul när man är liten. Men om någon skulle säga till mig, att om jag inte köper julklappar, så får jag ingen klapp själv... Ja, då skulle jag tycka att de va ganska rättvist, och helt underbart!!
Men i år har vi sagt att det bara blir klappar till barnen. Dom börjar lixom bli några stycken. HA HA!

Nu sitter pojken å skriker efter mat... jag älskar hans kommentarer te allt. Nästan så jag önskar att han kan stanna i 3-års åldern några år. ha ha!

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy