tisdag, november 30

I Dag, Min Heliga Dag

 Detta är mitt nya livsljus kan man säga. I morse kollade jag först så jag inte va gravid. Jag har ju otur med sånt. Sen, va de bara på med plåstret, för jag höll på att dö mitt uppe i allt av röksug. Morgonen är alltid värst, de har jag erfarenhet av. Å Jävlar va de började klia, helvete säger jag bara. Men nu, efter trekvart, så känns de ingenting, förutom att jag inte alls är röksugen. Och de bästa är att så länge jag har plåstret, så kan jag inte röka. Om jag gör de, så kommer jag må så illa å säkert bli helt förstörd, efter som att dom kostade en hel del.

Och det är såhär dom fungerar. Man ska ha dom i 24 timmar. Jag ska alltså byta i morgon bitti igen. Och jag måste säga att jag inte har något emot att gå omkring med ett genomskinligt plåster på armen, så länge jag slipper de värsta av röksuget.   



Jag trodde aldrig att dom skulle göra såhär stor skillnad, jag är helnöjd än så länge. 

Nu ska jag väcka pojken, och sedan blir det en helt vanlig vardag, fast utan rökhelvetet. YEZZ säger jag bara. 

Madde!! 
FORTSÄTT KÄMPA!!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går, Ge Mig En Puch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy