söndag, november 7

Vad Händer Nu Då?

Då va man 24 år nu. Av någon anledning brukar jag glömma bort hur gammal jag är. Men nästa gång borde jag komma ihåg att det är 25. Tror inte jag vill ha några mer kalas. De blir lite dragit. Visst är det kul, men det blir så mycke jobb i bland. Baka å städa. fixa och dona. Det kan ta på krafterna.

Nu ska jag ut och övningsköra lite. De behövs med jämna mellanrum så jag inte glömmer bort hur man gör. Vill ju inte ha med pojken i bilen heller, så han får gå med tjejerna och spela Tennis.

Hörs senare.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy