onsdag, november 17

Redan Onsdag

I dag är det tungt som fan. Jag vill inte sälja min vovve, men måste ju, för hennes skull. Jag vill inte att hon ska vara ensam här hemma om jag får jobb, det är ju djurplågeri. Hon kommer få det bättre hos sina nya matte och husse. Dom har en hundgård med värme och katter att leka med.
Nä, jag tror det kommer bli så mycket bättre.

I dag är det träning på FM som gäller. Sen hem och städa. Pinsamt om det ser ut som fan när det kommer folk från fjärran, ända frå Hjo. =O)

Nu måste jag snart väcka pojken med. Ha det gött i dag, så hörs vi.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy