fredag, november 5

Ett År Äldre Bara Över En Natt

Ja, att fylla år är inget man längtar efter längre. Ändå blir jag ju bara 24. Kommer ihåg när man pappa fyllde år, då jag fortfarande va liten och söt. Då sa han att han inte ville fylla år när jag grattade honom. De fick mig att undra hur han kunde säga så. Att fylla år va ju det mysigaste som fanns när man va liten.

I dag ska det städas, suck. Kalas i kväll. Jocken är lite tragisk i bland. Han hade inte talat om de för sina föräldrar, så det kändes en aning pinsamt att stå bara en dag innan och tala om detta. Fast det är ju så dom brukar göra i den knepiga familjen. =O) Väntar med inbjudan till sista sekunden. Ha ha!

Mera kaffe, sen måste jag börja plocka.
KöZZ

Några bilder från förra helgen, och sen så har Liam bakat hallon grottor. =O)


















Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy