fredag, oktober 29

Härlig Dag Med Pojken

Så, Nu tror jag inte att vi vill baka på ett par år igen. Bakade hallongrottor i förmiddags, nu har vi bakat Chokladmuffins med choklad på. Skitgoda.

Mina kära syskon har ringt ett flertal gånger i dag. Det verkar som att dom tillsammans har kommit fram till att dom ska sitta här i morgon. Lite kul att dom ringer mig först efter att dom planerat MIN lördagkväll. ha ha!
Men det ska nog gå bra. Och min darling hade migrän när han kom hem. Tror han haft det hela veckan. Han tål verkligen inte förändringar i sin vardag. Han har ju varit på kurs nu hela veckan.

Nu kommer snart mammsen och hämtar sin vovve. Måste gå en lite sväng med honom först så han har det klart. =O)
Hörs senare.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy