lördag, oktober 9

Jösses!

Jag kommer alltid ha medlidande för mäbbiskor som ligger hemma och är dunderförkylda. Jag hatar det, och man känner sig så dämpad å helt jävla förstörd.
Liams ögoa är bättre i dag, men det geggar fortfarande. Stackars pojken. Han sitter uppe i hallen och ser på mumin. Det gillar han. Han tycker mycke om ett extra avsnitt när det kommer marsianer till mumindalen. Tror han har sett p åde varje dag hela veckan nu. =OP

Jag skulle ju till min Mizz C i dag. Hon är nog bakis. Ha ha!
Men jag känner inte för att köra bilen så länge, när jag är såpass dåsig. Det får bli antingen i veckan, eller nästa helg.
Men fan, vi måste ta en helg nu snart bara vi tre. Jag, Min Mizz C, och min Mizz D. Det blir lixom aldrig av. Vi har alltid så skitkul ihop... =OP

Nu måste jag lägga mig på soffan en stund.
Hörs sen!

Pözz & Kräm


Här slår Jocke sönder soffan. Äntligen!

Såhär såg det ut i veckan när Jocken la lite tätare golv på verandan.
Nu är de inte alls så kallt där ute.
Älskar dig bejben! <3
 Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy