måndag, oktober 25

Månda Morron

Jaha, då börjar veckan om igen, som vanligt. Fast denna veckan är det lite annorlunda än vanligt. Jocken ska vara på kurs hela veckan. Så han åker lite senare än vanligt, och kommer han lite senare än vanligt. Och han är inte hemma på lunch som han brukar. Men detta kan vara lite skönt kan jag känna. I bland kan det bli för mycket med att hela tiden ha någon i samma hus.

Liam är på väg till dagis nu, och jag har möblerat om lite. Var ute hos min mor i förrgår och hämtade lite gamla möbler som jag haft där ute i hennes förråd. Men nu när hon sålt huset, så va jag ju tvungen att hämta allt som va mitt. Har lite grejer kvar att hämta, men det tar vi nästa helg.

I dag har jag mammas vovve Bonzo här med, han är här varje dag typ. Fast i dag ska vi prova å se om han kan vara kvar över natten, så att mamma slipper åka in hit varje morgon. Det skulle nog vara skönt för henne.
Men han brukar göra sina behöv så fort han kommer upp på övervåningen. Frågan är om han klarar av att låta bli de om han ska sova där uppe. Konstigt att alla djuren brukar sova inne hos Liam. Katten i sängen, hunden har en plats under hans säng, och en plats i soffan.

Nu ska vi göra oss i ordning.
Vi hörs nog mer sen.

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy