fredag, oktober 8

Tjoflöjt

Jaha du, så de säger du. Dåliga nyheter kommer sällan ensamma... är de inte så?
I dag ska jag i alla fall skriva rent lite på datorn, tror jag använder den lilla så jag kan sitta vid Tha tv med pojken. Måste börja med de typ nu, så de är klart innan lunch, men de ordnar väl jag. Tha SuperWoman in black lixom.

Vi får väl höras mer sen, slänger nog in lite bilder, lite tips på inredning kanske. funderar på att möblera om, men det kommer bli tokigt med soffan. Få se hur jag gör, får nog mäta lite skit innan. Åsså denna jävla förkyldningen.

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. många som är förkylda nu , du får krya på dig :) Slappa n massa framför tv:n ;)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy