söndag, oktober 3

Du, Ni, Jag... Föralltid.


Du, du spottade mig i ansiktet, sprang iväg, rädd för följderna. Jag var så liten då, förstod inte varför.
Och jag, jag svek dig en gång. Lät dig stå ensam, när du behövde mig som mest.

 Dig, ja dig har jag försökt lära, visa och leda, men vi båda befann oss på olika vägar, så målet var aldrig det samma.
Vi, vi har gjort många vågade ting tillsammans, du lärde mig, jag lärde henne, och vi tog del i spelet vi ställdes inför.
Och jag, jo, jag minns, jag slog dig en gång. Med handflatan mot din kind, gick jag mot något som jag själv inte fattade vad det var. Du hade sett, och ville bara ha mig med livet i behåll. Jag såg inte, förlåt mig.
Min älskade, du visade mig den dåliga sidan av livet, du tog mig med dit man inte fick gå. Du visade mig hur man inte skulle göra.
 Och min lilla söta, många gånger har jag önskat att du gjort annorlunda, sett att du gjort fel, men inte fått lov att tala dig till rätta. Kanske jag borde satt ner foten för länge sen. Men se, du tog dig igenom det, och jag kunde tillslut andas igen.

Min Älskade Lollo
Tillsammans, mina systrar, tillsammans med er vill jag alltid vara, i vått och torrt. 
Min Älskade Helena

Går du över ett berg, försöker jag putta dig, så mycket jag förmår.
Halkar du på en nitlott i livet, då ger jag dig det du behöver, för att du inte ska känna förlust.
Drunknar du i livets svarta hav, finns jag där, håller andan med dig, och hoppas, hoppas på livet.
Allt jag vill säga, mina systrar, är att jag finns här för er, och jag vet att ni finns där för mig. Det spelar inte mig någon roll vilken väg ni väljer, trampar ni snett, så stöttar jag. Det spelar ingen roll vilket berg ni väljer, jag följer, stöttar och hjälper er i era val.
Förstå, mina älskade,
Jag Älskar Er, Och Kommer Alltid Att Göra, Tills Oändligheten Skiljer Oss Åt.  
 

Jag Finns, ALLTID

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy