lördag, oktober 2

I Dag Ska Vi....

Slå sönder en soffa, hämta mossans sten grill, köra bort en fotölj och jag ska få tid över till att övningsköra. Det blir mycke i dag, men lagom med tanke på att vi ändå inte hade haft något roligt för oss. Sen ska Jocken börja lägga tätare golv på verandan. När han har gjort det, ska jag göra ett krypin till Vovven där ute. hon illar att vara där, så hedanefter får vi nog lov att ha henne där ute när vi går ut någon stans. För det första, så ser hon inte när vi går ut, för det andra, så har hon i stort sett redan gjort en liten plats åt sig själv.

Nu är Jocke uppe å väcker Liam, jag undrade va det va som lät, men jag förstod att han står å rycker i sängen. =O)
Fint sätt att vakna på.
Nu vankas det varm oboý och lite god frukost.
hörs mer sen

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Jag såg kommentaren du skickat till "enmammasliv" om valet och att SD är rätt val. jag är nyfiken: vad baserar du informationen på? Varför SD?

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy