måndag, oktober 11

Måndag Möra!

Fortfarnade förkyld. Hur lång tid tar det innan detta går över eller? Är trött på att vara sjuk. Å Liam har fått en jävla hosta, tror jag får mata honom med halstabletter och saft. Det gillar han ju. ha ha!

Syrran å 2 av hennes gullungar är påväg hit från Lidköping nu med. Så typiskt. Jag fråga henne om hon ville ha kaffe eller tee, hon sa att hon tar det jag tar, men jag hade ju tänkt göra lika dant. Så nu vet jag inte om jag ska sätta på kaffe eller tee vatten. Suck.

Jag sätter på både kaffe och tee. Så kan man kanske börja med kaffe och en cigg, sen ta tee.
hörs mer sen

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy