tisdag, oktober 26

Så Där Ja

Har vinkat av Jocken nu. Satan va kallt det är ute. Brukar det vara såhär kallt i oktober? Inte vad jag kan minnas. Bilen va stenfrösen och halt som jävul på vägen. Tror inte att jag vågar cykla med pojken till dagis sen. Får bädda ner honom i skrindan tror jag.

I dag då, vad kan hända i dag. Jag tror nog att det är dags att städa lite. plocka i ordning.
Måste planera ett kalas med. Det är ju inte varje år man fyller 24. =O)
Och så klart så ska jag fylla år dagen innan alla helgon, så planen va ju först att ha en fest då, men jag orkar nog inte med så mycke spring.
Det blir nog ett kalas bara. God mat och kanske något på kvällen för den som orkar.
Så får det bli.
Nu måste jag väcka älsklingen. Han hade lite svårt att somna i går, så det kan ta en extra stund att vakna.
Ha det bäst
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy