fredag, oktober 8

Min Far

20/10 - 2009
Roger Fredriksson
Han gick bort, med ett helt liv bakom sig. Det var inte rätt, en orättvis död för både honom och hans familj. Nu är det tvist på gång, och den har pågått i ett år nu. Egoism har tagit över, och lögner leder deras talan. När man inte ens kan hålla sig till sanningen, har man ingen värdighet kvar.
Den följer honom i graven.



Min älskade mini far. Tänker ofta att han aldrig skulle ha en aning om hur hans liv skulle sluta. Han vet inte här på bilden att han skulle ha 4 underbara barn, han vet inte här, att han skulle bli alkoholist och försöka hänga sig.


Jag skulle så gärna höra honom berätta om alla dessa bilder.


Undrar om detta var någon stor dag i hans liv.


Fin bild, har även negativet av denna.


Förstår inte vems näsa det är han hade på desa bilder.


Här är han, så som jag kände honom.


Barnen kom, vi lixom trillade in i hans liv, och gud så lycklig han var.


Här står han med min bror. Svårt att tänka sig att den lilla skiten skulle vara min bror, som i dag har två små själv.


Min älskade pappa. =O(


Min brors dop.


Min systers dop.


Vila i frid Pappa. Det ska jag se till.

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy