fredag, oktober 15

la la la!

Jaha, då va de fredag, men inte fan e jag glad för de. Hostar så halsen går i sönder, får upp stora remsor som slits från min stackars hals. Fy fan för å va förkyld. Blir jag inte frisk snarast so kommer jag skriva ett klagobrev till alla tobaksförlag. Dom borde inte göra så starka cigaretter, MAN BLIR JU SJUK JHÖ!

I dag blri de en lugn dag. Ska försöka gå ut och gå en sväng. Klippa ner lite mer buskar. Jag börjar bli bra på de, behöver du ha din klippt kan du ju alltid komma till mig. HA HA!

Nu ska jagväcka pojken. Ha en bra dag muppar!

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy