tisdag, oktober 19

Helgen

hej hopp. helgen ja, egentligen har jag nog inte vaknat förrän nu. Var på party hos lillsyrran i lördags. Hennes kille Mikke fyllde år förra veckan, så vi firade honom. Här sitter dom. =O)

Båda är lite av drömmare, så bilden visar ju verkligen deras räta jag!


Liam är med, Mikke fick en väst av H och D. Den va snyggve.


Liam tyckte att de va väldigt intressant att se när Mikke skruvade ihop bordet. han satt med klubba i munnen och stora ögon.


Lollo har aldrig haft någon som varit så bra för henne som Mikke. Synd bara att han inte är lika bra på att ta hand om sig själv med.


Min älskade mamma. Hon dricker lika sällan som jag hoppar fallskärm. Men de va kul att hon va med, jag fick lite klarhet i en grej som stört mig väldigt länge.


Här sitter vi. Jocke och Liam gick hem ganska tidigt. Hade dom inte gjort de, så hade jag nog inte suttit kvar så länge som jag gjorde. Det blev väldigt känsligt frammåt natten. Pappa har nu varit död i ett år, så klart de va känsligt för oss alla.
Jag hade jätte trevligt i alla fall, men vill absolut inte göra om det för ofta.
Pözz på er!

Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy