måndag, november 29

Uppfriskande Kyla...

De gör de bara ännu härligare att få i sig lite kaffe när man varit ute i stickande storm. De isar fortfarande i kinderna. Brrrr!
Liam är på dagis nu. Han är så omtyckt av alla där, men de förstår man ju när man har en sån mamma som mig. ha ha!

Nu ska jag ta mig ett bloss. Sen tänkte jag gå förbi apoteket. Det är dags att sluta röka känner jag. Varje morrgon är det helt täppt i halsen. Det tar ett tag innan jag kan andas utan att det piper. Så nu får det vara nog. Jag har motivering, men känner mig själv ganska bra, och vet att det kommer behövas annat med. Vi får se hur det går.

KaffeTajm!
Pözz & Kräm

Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy