söndag, december 5

Jag Älskar...

Jag älskar min mamma.
Hon har alltid funnits där för mig, hon bar på mig när låg i hennes mage. Hon fanns där när jag var liten. Hon fanns där när jag växte upp. Hon har alltid funnits där, sträckt ut en hand, redo att ta emot mig i fall jag skulle ramla.
Jag älskar min lillasyster.
Hon är en av mina guldklimpar. Hennes liv har inte varit de lättaste, men hon har stått ut och tagit skit som hon nog inte skulle ta. Hon lyser.
Jag älskar min storasyster.
Hon har gjort många fel genom åren, men av samma blod är vi gjutna.
Jag älskar min son,
 hade jag inte haft honom, skulle jag inte finnas i dag. Det är han som lyfter mig, varje gång jag är nere. Det är han som håller mig vid liv när livet självt inte vill ha med mig att göra.
Jag älskar min gubbe.
Han, som alla andra har sina mörka sidor, men jag har lärt mig att läsa av, och acceptera dom, precis som hans ljusa sidor. Han är en del av mig, och jag vill aldrig förlora honom.
Jag älskar mitt liv.
De har inte alltid varit ljust, men varje regn tar med sig solsken. Man måste bara hålla ut tills molnen drar sig undan. Nu, när jag är insett vad livet är, vill jag aldrig bli berövad de, för det är de jag håller mest kärt. Utan mitt liv, skulle inget annat betyda något.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy