torsdag, december 16

Besökare

De e ju ganska tragiskt ändå. I går hade jag 943 besökare te min blogg. Men bara 21 av alla dom var unika, så jag måste jobba hårdare om jag ska tjäna något på den bloggen. HA HA!

I dag blir det en hemma dag. pojken mår ju inte så bra, och jag själv får väl inte lov att gå ut heller. Magsjuka kan väl smittas även om jag inte är sjuk?

Måste ringa dagis, sen måste jag ringa och avboka cellproverna i Lidköping i dag med. Jag vill ju inte gärna gå dit och smitta ner folk, vill hällst inte gå dit alls. Så jag slipper nog.

Snön faler ner i dag, underbart. Precis vad vi behöver... NOT!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy