torsdag, december 9

Ordning Och Reda

Jag är stolt.
En stolt mamma, stolt syster, stolt dotter, och en mer stolt individ. Rökar inte längre, dricker inte längre, jag tränar, simmar, äter sunt. Livet verkar vara mer än man trodde som ung. En son, som gör varje dag underbar, livlig. En kaar som jag nog inte har hoppats så mycke på genom åren, men jag accepterar nu, jag tar honom som han är, då är han plötsligt mer underbar än någonsin. Jag känner varje dag att jag älskar honom, och mitt liv är hans. Min lillasyster har kommit igång med sitt liv, hon är inte längre ung och dum. Snarare en sund kvinna som tar hand om sig själv.
Min mor står ut med mycket, men hon vet vart hon har mig, och ber hon om hjälp, så är det hjälp hon ska få, för jag älskar henne, och hon är värd allt.


Livet mina vänner, det är de som gör oss till dom personer vi är. Erfarenheter kan man alltid vända och vrida på, glöm inte de!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy