onsdag, december 29

(Nästan) Bloggfri Dag

Vaknade ganska tidigt. Har satt Waka Waka som larm på telefonen, men tydligen så skrönar de så mycke så jag typ stänger av skiten med en gång å somnar om. Ha ha, men jag kom upp ändå, inte illa gjort av mig.
Jag och Liam grejade här hemma hela förmiddagen. Hade små projekt som vi tog itu med, äntligen. Sedan när vi ätit lunch och Jocke dragit till jobbet igen, då stack vi ut vi med. Tog boben bort till järnhandeln. Där träffade vi en av fröknarna från Liams dagis. Sedan bar det i väg till audiovideo, dit vill jag aldrig gå igen, allt är typ dubbelt så dyrt där än de är på nätet. Blir till att köpa mobilen på nätet, där den är billigast. Sedan gick vi till lillsyrran, fick kaffe. Liam var såklart i godis skålen som stod på bordet. Ha ha, godis grisen. Sen när vi gick hemåt igen, klart man träffar på ännu en dagisfröken. Grästorp är allt bra litet.



Nu är Jocke och Liam nere och kör med tågbanan. Jag ska kolla i frysen vad det blir för mat.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy