tisdag, december 21

Körkortsteori

Ja, såhär ser det ut efter en dag med denna skiten. Hövvet är helt Off. Men något måste väl ha gått in, utan att trilla ut igen på andra sidan. Grejen är att jag typ kan alla frågor, men jag vill vara säker på att jag inte glömmer hälften när jag gör teorin på allvar sen. Och att köra går ju hur fint som helst. Skyltar å skit kan jag ju, och situationer har jag klarat ganska bra med. Fast jag skulle ha någon annan att övningsköra med. Frågar jag Jocke vad jag ska göra i en viss situation, så börjar han prata om något helt annat.

Nä, nu vill ajg sova. Har en lång dag framför mig i morgon..... Inte för att jag ska göra något speciellt, men dagarna blir lätt långa ändå.
Ha det gott

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går
________________________________________
In English


Yes, this is how it looks after one day with this shit. My head iscompletely off. But something must surely have gone in, but to fallout again on the other side. The thing is that I can type all theanswers, but I want to be sure I will not forget half when I make the theory of gravity later. And driving is just how nice any time. Signs I can do, and situations I have coped quite well with. But I wantsomeone else to practice driving with. If I ask Jock what to do in a given situation, he starts talking about something completely different.

Nah, now I want to sleep. Have a long day ahead of me tomorrow..... I will not do anything special, but the days are getting slightly longanyway.
Have a great day

Not Forget To Fart Before You Go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy