fredag, december 17

Underbara Lösningar


Kan du inte läsa bankautomatens skärm?
Det fixar jag!



Har ingen sked
Det fixar jag!


Trasigt bilbälte?
Det fixar jag!



Ny TV för stor för bokhyllan?
Det fixar jag!


Ingen flasköppnare?
Det fixar jag!


Elproblem?
Det fixar jag!



Bilsterion är stulen
Det fixar jag!


Bokhyllan hotar att gå sönder
Det fixar jag!


Har du inte råd med en riktig GPS?
Det fixar jag!



Hyllan hotar att falla?
Det fixar jag!



Är bilen importerad från fel land?
Det fixar jag!


Parabolen funkar inte vid regn
Det fixar jag!



Elspisen trasig det blir inget kaffe?
Det fixar jag!



Trasig motor till vindrutetorkarna?
Det fixar jag!


Slut på blöjorna?
Det fixar jag!


Stulna däck?
Det fixar jag!
Kan bli lite svårstyrd.



Överbelastat skrivbord?
Det fixar jag!



Om bilen inte kan levereras med trädetaljer?
Det fixar jag!


Avgasröret har lossnat?
Det fixar jag!







Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy