onsdag, december 15

Djupt!

Tänkte bara, är det inte bättre att sätta rubrik på sitt inlägg efter att man skrivit de? Jag brukar ändå få ändra, efter som att jag skriver fritt och de brukar spåra ur ganska snart efter bara någon rad. Klokt tänkt av mig.

Ska gå nana snart. Orkar inte sitta uppe. Tänkte på va jobbigt  det kommer bli om pojken spyr i natt, och jag inte har lagt mig i tid. Värre är ju om jag börjar kalva. Men de gör inget, jag älskar att vara sjuk, livet är så mysigt då.

Min mor ja, herre gud. Jag tror hon håller på å tinar bort helt, andligt talat. Hon säger att hon äter och äter när hon är hemma, och att hon antagligen inte trivs i sin nya lya, vilket jag förstår. Flyttar man från ett tvåvåningshus på landet, så trivs man absolut inte i en liten tvåa. Men fan mamma, man får göra det bästa av sittsen.
-Jag älskar dig, och jag vill så gärna göra allt för dig, men trivas är en sak som jag inte kan göra åt dig!
Tungt! SUCK!



Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy