fredag, december 10

Fredag Morgon

Å här sitter jag. Har tänkt börja plocka lite inför morgonens städning, men hamnade här. Måste ju ha musik när man plockar, måste ha musik som fort man ska göra något över hövve taget. På med Winampen. Får se vad vi hittar.

Pojken får sovmorgon i dag. Han har ju inget att gå upp till. Så egentligen har nog inte jag de heller, förutom att Bozzobozzo kommer. Mammas bil blev klar i går så hon behöver inte låna våran längre. Skönt för Jocken, då kan han ta bilen te jobbet själv. Han har klagat lite på att det är jobbigt att cykla när det ligger lössnö på vägen, och de kan man ju förstå. Jag tycker till och med att det är jobbigt att försöka gå på all lössnö.
När Jocken är hemma igen för lunch, drar jag te gymmet. Sen i E.M känner jag ett starkt behov av att få köra lite bil i all snö.. =O)

hörs sen.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy