fredag, december 17

fredag, 17 Dec


God morgon.
Ja, i dag blir det till att städa. Sen i eftermiddag kommer det 2 pall pellets, sen när vi fått in de så får vi se om jag kan få köra lite. Jag vill så gärna få mitt körkort snart. Vi har bestämt att när jag fått de, så ska vi köpa oss en moppe, eller något liknande. Bara för att livet ska underlättas lite. Vi får se hur det blir.

Nu har jag fortfarande inte rökat. Tog ett bloss av syrran i början av veckan, bara för att se vad de smakade. Fy fan säger jag bara. Som att slicka i ett överfullt askfat. Jag spyr. Att man suttit och tvingat i sig sån skit i 13 år. Blä! Tacka vet jag plåster.

Nu måste jag väcka lillkillen. Han har ju inget dagis på fredagar. Det tycker jag är jätteskönt. Slipper man gå ut i detta kalla. Kan sitta inne och köra med bilar i stället. =O)

vi får höras mer sen.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy