söndag, december 19

Förlossningsrädd



Här sitter jag och håller min lillasyster i mina armar. Tänk va länge sedan de va. Nu är hon så stor, skulle aldrig kunna ha henne i knät så. Och det är absolut ingen som måste sitta och hålla upp hennes huvud på de viset. Nä, tiden har flygit, nu är jag själv mamma, och en lycklig sådan.
Min lillasyster sa häromdagen, att hon är rädd för att bli gravid, efter som att följden blir en förlossning. Jag kan ju förstå hennes rädsla för förlossningen. Och att jag försökte förklara för henne att det inte är själva förlossningen som gör ont, utan värkarna, då tappade hon nog lusten helt. Men jag vill inget annat än att föda igen. Om det hade varit laglit, så hade jag lätt kunnat bli en surrogat mamma. 
Nu har jag ju fått operera bort en äggledare, och opererat för utanförkvedshavandeskap, och gallsten, så magen är nog lite trasig här och där. Plus ett par X antal missfall. Det har inte varit roligt, inte för någon av oss. Min mamma skyller det hela på sig själv. Men det är ju inte hennes fel, vet inte hur hon fick ihop de, men de va något med rökning och dåliga gener i arv. 

Nä, jag ska förda igen, jag vill ha en liten tös i huset med. Och ett syskon till Liam så han inte blir för bortskämd. 
Nu ska jag kolla över alla ljus, sen är det dags att nana snart.
Bingolotto var skit i kväll. Bättre lycka på uppesittarkvällen den 23/12.
god natt





Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy