lördag, december 18

Före/Efter

Nu måste jag färga håret. Känner mig helt knäpp i hövvet med 3 färger, och tre olika längder på håret.
I somras rakade jag mig i nacken, sen rakade jag halva hövvet på vänster sida. Håret i nacken är någon decimeter nu, de andra har ajg ju kört av flera gånger med trimmern, så det är nog bara någon centimeter. Resten är ju ner till vingarna.

Sen ska jag hinna med att färga Jockens hår med. Han har kommit på att gråa hår inte passar in i hans bruna, så det har blivit en ritual som måste genomföras 3-4 gånger om året nu för tiden.
Tänkte ta lite bilder sen, före/efter bilder måste man ju ha... =OP

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy