torsdag, februari 3

Lång Torsdag



I dag vaknade jag, snooza i en hel timme, utan att riktigt vakna alls. Sen när vi gick upp, kom jag och Liam överens om att det inte var någon ide att gå till dagis när det var storm. Sen kom moster Helena med familjen. Liam passar henne jätte bra, så han kommer bli en fin storebror. Dom var här en bra stund. Sen vid 12 så var det lunch, sen lite vila. Liam fick tråkigt och ville gå ut, så han fick åka traktorn till Gelia. Där fick han åka både de ena och de andra. Han tyckte det var skit kul.

Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit i Vara. Jag fick kört i blåsväder, det kan alltid vara en bra träning. Måste snart köra upp tror jag. Det är lixom dags nu känner jag. Har dock risk2an kvar, men den är nog inte så krånglig. Slättorsda i Vara. Vi gick omkring i lite affärer med mor. Myskigt va de.

Nu ligger Liam uppe och tittar i sin nya rymden bok och lyssnar på sagostund. Jag själv ska duscha och sen blir det sängen om en stund. Man är ju så sleten när man är förkyld.

Höres!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy