torsdag, februari 24

Ominstallation på XP

Det tog mig hela dagen att få ordning på datorn i går. SUCK!
Men nu är den helt tömd på skit och 0-ställd. Det är ganska skönt. Synd bara att Nero krånglade så jag missade att bränna ut våra nya bilder.
Där fick jag något att svära över. Suck!

Om en stund ska Liam till Farmor & Farfar med (tjejerna). Han gillar att vara där. Dom skämmer ju bort honom så det är klart han gillar det. Då kan jag passa på att städa lite. Jag förstår inte hur fort det blir stökigt här egentligen. Städade ju för bara några dagar sedan, men ändå ser det ut som ett bombnedslag.

GRRRRR!!!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy