söndag, februari 6

Smått Chockerande Sökning På Spotify


Sitter inte så mycket med Spotify, men i bland finns det musik där som jag inte har på datorn. Jag satt och lyssnade på lite gott å blandat, så kom pojken och sa att han ville höra musik. Jag skrev då in "barn" i sökrutan. Då kom det upp lite barnlåtar, Liam fick höra en del. De va Pippi Långstrump å Emil med mera. Men när jag skrollat ner lite, så stod det "sug min kuk". Reaktionen blev att jag va glad att han bara är 3 å ett halvt år å inte sitter själv framför datorn och letar musik.

Det fick mig att fundera i fall Spotify har någon spärr för sina användare, eller om all musik finns tillgänglig för alla. Man skapar ju ändå ett konto hos dom, med sina uppgifter. Åldern måste ju kunna avgöra vilken musik man får lyssna på. Eller?

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy