tisdag, februari 1

Vill Du Bli Gravid

Jag har försökt bli gravid ganska länge nu. Har haft otur många gånger. Missfall och graviditeter som inte varit normala. Nu har jag ju kommit igång med att röra mer på mig, äter lite nyttigare, och bättre mat. Men nu var det ett tag sedan jag var gravid efter som att jag fick operera bort en äggledare vid ett tillfälle. Jag har då alltså 50% mindre chans att bli gravid sedan dess. Så, min syster ringde mig för 2 månader sedan, och började tjata om saker hon sett på TV. Jag fatta inte så mycket av det först, det tog en stund för henne att komma till saken. Så, hon hade sett en dokumentär, där en tjej med.. om de va spiral, eller P-spruta. Hon var gravid.
Jag då, som egentligen inte tror så starkt på såna mirakelhistorier, men saknar ett syskon till Liam, gick så klart till apoteket, och köpte det jag blev rådd till av syster yster. För 135 kr för en månad fick jag piller av Johannesört. 


Där har vi svaret på alla kvinnors frågor som vill bli gravida. Det hjälper er att bli mer fertila. Jag är ett levande bevis på att de funkar.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy