måndag, januari 31

Nyheter kommer sällan ensamma

Gick upp i morse, och var ganska säker på framtiden. Sen vände det tvärt, och man fick börja tänka om, hoppas och hålla tummarna för det bättre. Men jag är glad, och jag hoppas att allt kommer gå bra, annars spricker jag.

I dag har det varit ganska lugnt. Var hos lillsyrran i morse, hon fyller 20 i dag, en ålder som på sätt och vis avslutar längtar efter att fylla år igen. Men det är skönt att bli vuxen med, på ett konstigt sätt.
sen ringde jag och väckte mamma. De va ju inte meningen. Men Älsklingen hade hittat ett hus som skulle passa henne. Så på lördag bär det av på visning, om mamma får tag på mäklaren.

Nu har jag bytt header igen med. Men som i vanlig ordning så hittar jag aldrig det jag vill ha på bilden, så det får väl se knäppt ut så länge. Nu ska jag greja lite, men hör av mig i morgon.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy