onsdag, januari 5

LångHelg


Vaknade mitt i en sån dröm som man inte vill vakna ur, bara för att spänningen är på topp. Fast den var hemsk som as. Polisen skulle precis bli anfallna av varulvar, fast de va nog mig dom skulle ta. Fattade inte riktigt vad som hände. Typiskt.

I dag har jag inga större planer. Träna i eftermiddag/kväll. Under dagen ska jag försöka plocka lite. Var sak har sin plats, men så är det absolut inte här. Allt ligger överallt, och det stör mig, så måste få lite ordning. 

nu måste pojken upp, annars vägrar han somna sen, de vill jag inte vara med om.. ha ha!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy