torsdag, januari 6

Sovmorgon

Va trött man blir när man sover längre än vanligt. De va inte alls bra. Jag sitter och väntar på att syrran ska vakna så att jag kan gå bort till henne. Har tänkt gå bort till gymmet en stund, men det är inge kul att gå dit själv. Tänkte nog dra med mamma dit så hon får kolla runt lite. Jag får väl börja ta på mig så får vi se om det är något liv på storgatan.

Liam och Jocke bygger med lego. Det verkar bli bilar och något flygplan i dag. När jag frågade Jocke om det är OK att jag går till gymmet, sa Liam - Gör de mamma, spring i väg med dig!
Kan han bli goare?

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy