tisdag, januari 11

Screen Foto



Såhär ser det ju ut nu när jag gör inlägget.
Man trycker på en knapp på skrivbordet. På mitt skrivbord heter den
PRINT SCREEN, SysRq

Sedan går jag bara in i Pain och håller inne Ctrl och trycker ner V. Då klistras bilden enkelt in, och man kan spara den, eller göra ännu ett urklipp ur bilden. Då markerar man bara det man vill ha med, sedan håller man inne Ctrl och trycker på C, öppnar ett nytt doc i paint och håller inne Ctrl och trycker på V som man gjorde innan.

Tadaaa!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. SKIT DUKTIG ÄR DU!!!!!!
    Fortsätt kämpa!

    Jag håller med dig en tjej kväll!
    Vad sägs om på sportlovet?
    Jag pratar med gubben redan idag och säger till han att vi ska ha tjej kväll så han får festa eller något nånstans.
    Hehe har Kinect till XBOXen nu så det kommer bli skit kul!

    Ja jag mötte diana i julas då berätta hon det.
    Så det var nog ok att du sa det.
    Så hon är kär nu haha...
    Ja där ser man, jag sa det innan när hon hade råkat bjuda ut han av misstag, och se nu hur det gick.
    Hoppas dom blir lyckliga =)

    Hon förtjänar en snäll kille och det verkar som att han var det, eller?

    Men kolla med Diana om sportlovet annars får vi ta en annan helg.

    Jag har bloglovin på min blogg om du vill kan du följa mig där hahahaha.....

    Föresten har du kollat in vårat klädmärke?
    Jag och gubben har ju ett eget märke och vi har fått sålt lite...
    Om du går in på kommentarerna på inlägget som heter SIGN! på min blogg och trycker på loco som skrivit så kan du se =)

    Nej nu är det mat och ett inlägg på bloggen sen plugga, bläääääää

    Ha det bäst nu gumman PÖZZZZZZZ

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy