fredag, januari 7

Fredag..Tror Jag

Jag har då inte alls koll på dagarna längre. Dom lixom flyter ihop. I dag blev jag väckt kl 9 av pojken som kom vifftandes med sitt svärd och skrek -Nu tar vi henne! De va ett uppvaknande man inte får varje dag. Men gud va jag är trött i dag. Jocken grejar med avloppet, undrar om han får ordning på det eller hur det verkar. Svär gör han i alla fall, så något måste ju hända där inne.

I dag vet jag inte vad vi ska hitta på. Jag vill ut och köra bil, men det är is under snön nu, så det känns inte alls bra att ta med pojken ut på såna äventyr. Får kolla om mamma kanske vill ha honom en stund, eller om Lollo har sin gubbes son hos sig i dag kanske. Då kan dom ju få leka lite. jag måste fan öva på att parkera.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy