torsdag, januari 13

GynekologUndersökning - Död

Ja, de säger ju allt. Jag hatar gynundersökningar. Sist jag var på en undersökning, hitta dom grejer som inte skulle vara där. Och då fick jag ju en tid för operation. Det var bara det att tidig morgon samma dag som jag skulle dit, stod jag och höll min döda pappas kalla hand. Och bara 8 timmar efter det, låg jag och grät under sövningen. Ganska självklart att jag har skaffat en fobi. Men nu har jag bokat om tiden 4 gånger. Skyllt på magsjuka, feber och allt möjligt som jag kunnat komma på för stunden. Så nu får det vara nog.

I morgon ska vi i alla fall upp runt 7 som i vanlig ordning. Jocken får lite sovmorgon, jag och Liam går upp vanlig tid. Sen ska vi först till Tun, sen drar vi vidare mot min undergång. Fast det är ju inte så farlig egentligen. Allt sitter i huvudet. Inget annat att göra än att slå bort tankarna så fort dom kommer.

Vi hörs i morgon.!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

2 kommentarer:

  1. HEEEEEJ!
    Hehe har redan sagt till han =)
    Ja Diana mezzade mig, men jag då som är glömsk, har glömt att skriva tillbaka till henne.
    Men jag hade tänkt på helgen så det passar ju utmärkt.

    Usch läste ditt inlägg, inte kul när man förknippar något så enkelt som en gyn-undersökning med något så hemskt. Min syster har samma problem.
    Men den oturen du hade det året kan du aldrig få igen, så försök att inte vara så orolig för, jag vet det är inte lätt att inte vara det.
    För otur det hade du en del det året då vi gick i skolan tillsammans. Men du verkar ha vänt på allt och tycker det verkar som att det är mycket bättre för dig i år.

    Men gumman på sportlovet så skiter vi i alla problem och ska bara ha SÅ KUL!

    Ta hand om dig och hör gärna av dig!
    Skriver ett mezz till dig sen, lite tidigt nu, så¨du får mitt nummer. Har ingen lust att skriva det här hahaha.'
    Jag och mitt hemlighets makeri!

    PÖZZZ GUMMAN!

    PS: Kan du vara snäll och skriva din rätta blogg adress när du skriver hos mig, så jag slipper kolla mina komentarer i oktober efter din riktiga hahahahaha.DS

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, fan glömde igen!
    Ska skicka till dig nu med en gång!
    Har du samma nummer då?
    Annars blir det svårt hahahaha.

    Hörs väl snart hoppas jag!
    PÖZZ

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy