tisdag, januari 18

Mobilen Suger

Nu har jag försökt göra inlägg från mobilen ett X antal gånger. Men det är tydligen svårt att få med ett litet videoklipp. Med andra ord så suger mobilen.

I går var det i alla fall full fart här hemma. Liam fick tag på Jockens radiostyrda flygplan. Det var svårt att få honom i säng efter en så spännande dag. Värre var det att komma iväg till dagis. Och att försova mig börjar bli en dålig vana. Men helvete va jag drömde äcklit i natt. vaknade och var helt genomsvettig. Men det som var mest störande var att jag vaknade av att en äcklig gubbe satt på en vind och spelade en läskig melodi på ett piano. Men när jag vaknade hörde jag det fortfarande. Då hade Jockes härliga snarkningar gått in i min dröm och blitt ett piano som aldrig tog slut. Usch!

I dag ska jag greja lite. Skulle egentligen varit på gymmet nu, men orkar inte. morgonen är redan förstörd. Är hemma och grejar lite i stället. Fast hittills har jag bara suttit framför datorn, så det med att greja har det inte blitt så mycket av än.
Börjar genast, ska bara...

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy