tisdag, januari 4

Svar På Tal, Sony Ericsson


Jag har tidigare gjort ett inlägg angående nya mobilen Sony Ericsson W20 Zylo. Och som ni kanske märkt, har jag till slut fått ordning på uppdateringar och dylikt. Så att göra inlägg från mobilen är inte längre något problem, och klockan 13:38 fick jag en kommentar på detta inlägget.
Synd att han skrev sig som anonym, nu kan jag ju inte tacka honom för de lilla stycket.

Men för att göra rätt för mig....

JAG


Sony Ericsson, 
för deras teknik som bara går framåt, och för deras suport, som man uppenbarligen kan få, utan att be om det.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy