tisdag, januari 25

Jag Är Trasig

Kommer jag någonsin kunna känna mig frisk igen? Kommer det alltid var något fel på mig? Just nu sitter jag och har en svullen häl, så något gym blev det inte denna morgonen. Kan fan knappt gå. Jag fattar inte varför det alltid ska vara något som inte är bra. Jag vill vara frisk. Jocke fick i alla fall hämta Liam, efter som att jag inte sätter mig på cykeln med pojken bakom mig när vägen ser ut som den gör. Visserligen är det ju nästan bara raka vägen till dagis, men händer det  något så vill garanterat inte Liam sätta sig på en cykel igen. Och de nöjet vill ajg inte ta från honom.

Vad ska jag göra i dag då? Jag hade ju planerat gym och sedan kaffe hos mor, men gymmet får vänta tills jag kan gå igen. Får se om jag inte vågar mig ut på cykeln senare ändå. Måste ändå till mamma och diskutera lite. Hon har länge haft en ide att starta eget, men hon fick inte den hjälpen hon behövde när hon sökte efter ekonomisk hjälp. Så hon bad mig om hjälp. 2 huvuden är bättre än ett. Sen så tror jag nog att vi tillsammans kan komma på ett sätt att få det hela billigare och kanske även mer funktionellt.
Vi får se hur det går.

hörs mer senare kanske...

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Hej gumman!

    Men vad har du gjort nu??
    Du lyckas med allt hahaha.
    Nej men hoppa sdu blir snart.

    Inte långt kvar nu =)
    Typ 3 veckor tror ja.

    Nej nu ska jag tll dagis sen blir jag hemma idag för jag ska till läkaren på grund av huvudvärk jag har haft i en vecka nu.

    Men vi får höras!

    PÖZZ å KRAM

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy