måndag, januari 10

Brev från ArbetsFörmedlingen



Tänk att det kanta emot så mycke, att öppna ett brev från Arbetsförmedlingen. Jag har fått 2 brev från dom på 2 månader. Först var det en kallelse. De brevet blev jag faktis glad av att få. Jag har aldrig i mitt liv, velat ha ett jobb, mer än jag gör nu. Det andra brevet jag fick, var en ombokning av min tid. Det var ju inte lika roligt att få det brevet, som det första, efter som att jag faktis, tro det eller ej, är en ganska upptagen tjej. Att planera om allt mitt uppe i en massa små saker som jag hade på schemat, det tar tid att få alla bitar på plats igen.
Nu vill ajg inte öppna det nya brevet, efter som att jag tror att det är ännu en ombokning. Fast det skulle kanske passa vättre med en annan tid, Efter so att jag är kallad dit på torsdag, och sedan på fredag är det gynekologen som bett mig komma på besök. Shit, det är fan jobbigt att känna sig så sjuk som jag gör. Gallsetnar, cellförändringar och all annan skit som hänger över mig. Blä!

Nu väntar jag i alla fall på att kaffebryggaren ska komma igång, så jag i alla fall kan få en kopp kaffe till mitt heliga brevöppnande. Men det verkar som att en gett upp hoppet om bryggt kaffe... bäst jag går och pratar med den...

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy