måndag, januari 3

Besviken På Sony Ericsson

Jag har ju haft en Sony Ericsson W595. Och med denna har jag kunnat skicka inlägg med bara några snabba klick till bloggen. Men den inställningen gick sönder, då jag bytte inlogg och blogg.
Jag mailade till Sony ericsson, och frågade efter en nyare mobil, som gjorde det möjligt att göra inlägg på samma sätt. Jag blev då rådd att köpa en Sony Ericsson Zylo. För den skulle göra det möjligt att göra inlägg på samma sätt.

Nu har jag en Zylo, men inte fan går det göra inlägg från mobilen så som på w595:an. Visst fan kan man fortfarande skicka via mail från luren, men det var inte det som jag efterfrågade.

Besviken som fan är jag, efter som att jag är ett stort FAN av Sony Ericssons mobiler. Har alltid haft deras lurar, och har aldrig förut ens funderat på att titta på någon annan tillverkares mobiler.
Men nu är det förtroendet totalkvaddat...

DOM ÅKER PÅ EN DIZZ



Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vi beklagar att du har problem med att uppdatera din blogg via din
    Sony Ericsson Zylo. På vår supportsida http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/zylo?cc=se&lc=sv
    kan du få svar på frågor, annars kan du ringa oss på Sony Ericsson
    Contact Center, tfn 013-24 45 00.
    Vänliga hälsningar,
    Jimmy Dylte, Sony Ericsson Contact Center

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy