tisdag, januari 11

Lagom Trött

Fick göra ett ryck å rycka bort julen här hemma. Är fortfarande inte klar, men vem fan bryr sig... den kan lika gärna vara kvar te nästa jul. Fast ganska skönt ändå å få bort allt. Julgran å färgglada gardiner som man ändå inte tycker är så fina. Skönt skönt.

I morgon blir det T att ta en skridsko-nad till dagis, sen måste jag nog handla. Eller om jag skiter i det och tar det senare på dagen. Får se hur det blir.

Funderar starkt på att starta upp något nytt här i Grästorp. Jag har en lite nplan, men har inte riktigt koll på allt än. Måste snacka med en massa folk och kolla upp olika bidrag och skit.. men jag tror starkt på de!

Håll era tummar för min skull.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy