söndag, januari 23

Sikken Helg!

hum, sammanfattningar är alltid kul!
Fredag. Jag och Liam började baka bröd efter frukost. 2 degar blev det. Sedan mös vi med nybakat och lite rester till lunch när Jocken kommit hem.
Sedan mös vi i soffan allihopa. Sedan var vi hos mamma, fikade lite, tog med en påse bröd till henne. Fikade och mådde gött. Hemma och har lite fredagsmys. Liam somnade fort efter att ha sett stålmannen på tv ända till kl 10. Så han var helnöjd med sin kväll sa han, innan han helt tuppade av i sin säng. Jag och Jocke satt inte uppe allt för länge heller. På natten sedan får jag en massa missade samtal på luren, först ett kl 2, från min kusin, sedan kommer det 2 nya runt 4 från syster yster. Efter som att det aldrig slutade ringa, så tog jag på mig, gick ner och ringde upp, men då blev jag klickad i stället. Va fan!!! Sedan messade jag kusinen, han va vaken så han ringde upp och förklarade läget. De va snutar, blåtira och alkohol. Men på fyllan har man en tendens att överdriva de mesta. Men ajg var uppe, vaken och viste inte vad jag skulle göra. Den natten fick jag inte sova mycket, så hela helgen blev förstörd bara för att syrran ville få tag på mamma. Men va fan, hon har väl egen telefon eller, här var hon ju inte i alla fall.

Lördag. Ja, jag tittade på film tills Liam kom ner halv 8. Sen åt vi frukost. Sedan hade min mor lovat att vara barnvakt. Fast hon hade ju fått besök tidig morgon av syrran, så jag tänkte att hon kanske inte var så sugen på att vara barnvakt. fast det gick bra ändå. Jag fick övningskört lite.
De ensa felet med att övningsköra med Jocke, är just att det är Jocke jag övningskör med. Jag blir inte stressad förr än han blir stressad och tror jag jag ska kvadda bilen. Det funkar inte att övningsköra med någon som har så svårt att lita på den som kör.

På kvällen gjorde vi inte så jättemycke. tog det ganska lugnt. Liam la sig runt 9. Jag la mig 11, Jocke med tror jag. i dag har jag sovit bort hela dagen. Jag vaknade kl 10 och undrade var dagen tog vägen. Dom andra hade redan varit uppe sedan halv 8, så lite samvete kände man allt av... de va inte på topp. Jag och Liam gick och handlade. Sen var det redan lunch. Vilar en sväng. Sedan bar det iväg till Tun. Fick lämna Liam där en sväng, och körde lite. Allt går så bra tycker jag, så länge Jocke häller käfft.

Nu blev det för mycke att skriva..
Hörs i morgon.


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Morgon!

    Haha det var kul skrivet. Gillar du inte att skriva mycket?

    Såg ditt sms nyss, vecka sju har vi lov så den helgen.
    Helvete jag har fått riktig PMS har du problem med det?
    Jag skojar inte vet att du sitter och skarattar nu när du läser hahaha.
    Men allvarligt, jag får gå till läkaren hahaha.
    Nejfan för sjukt för att sitta här och förklara.

    Du kan väl ringa någon dag har inga pengar på luren just nu, som vanligt.

    SAknar dig!
    PÖZZ

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy