måndag, januari 24

Frost

De känns lite som att vädret inte riktigt vet hur de ska vara. Ska de vara kallt, eller ska våren plockas fram? Jag hatar när de är ett slags mellanting. Suck, samma sak är de med rökningen. Jag skulle varit rökfri om jag inte sumpat de på nyår. Redan dess har jag smårökat hela tiden. Då tänker jag som så, att det är för dyrt att både röka, och köpa plåster. Så nu börjar jag om från början. Röker gör ja, men väntar ivrigt på minsta gnutta motivation. Jag vill, men måste ha längtan åt att få vara rökfri. Jag fortsätter vänta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy