söndag, januari 30

Fyrhjuling


Liam verkade inte tycka att det var så läskigt. Annars brukar han inte vilja vara nära så höga ljud. Men det gick bra, en liten sväng på gården. Fram och tillbaka. Han tycker att det är så spännande med motorgrejer. 

Mosters kalas var lyckat, jävla god smörgåstårta. Jag måste då säga att hemma gjorda är godare än dom dyra jävlarna man köper färdiga. Hon blev nöjd med hyllan hon fick, den va fan snygg. Hade vi inte redan haft så fullt av skit här hemma, så hade jag köpt en till mig med. 

I dag har förkyldningen kommit hit med. Fy Fan säger jag bara. Jag hatar att vara förkyld. Förr så blev jag sällan sjuk, men nu verkar det som att jag är den som blir sjuk först. Jocken har klarat sig, fast han blir sjuk om några dagar i stället. Liam har kanske fått en lindrigare variant, hoppas jag. 

Jag vet inte vad som händer i dag, känner mest för att gå och lägga mig igen, fast det har jag inte hjärta till. Får se vad man orkar med i dag.

Hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy