lördag, februari 5

Tjoflöjt

Just nu sitter jag mest å väntar på att tiden ska gå. Vi ska iväg på husvisning. Min mor trivs inte i sin lägenhet, så vi måste hitta något annat till henne. jag står inte ut att se henne må så dåligt. Så vi ska kika på ett enplanshus med källare, bastu med.

I kväll blir det väl inte så mycke annat än de vanliga. Lördagsmys. Kanske gå hyra en film för ovanlighetens skull.  Får väl se vad vi hittar på. I morgon hade vi tänkt åka till Lidköping, men vi får se hur vädret är. På måndag måste jag ju ringa till körskolan och höra lite om hur jag ska göra med Risk2an och om jag kan få en körlektion nu innan jag sätter igång med teoriprovet och uppkörningen. Måste sätta fart, man vill ju inte köra upp med en mage som inte får plats bakom ratten. =O)

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy