söndag, februari 14

Alla hjärtans dag, Valentines dag.

En lång dag har de varit. Jag och L baka chokladbollar i går, så magen är lite sur efter allt sött. Plus att vi allihopa la oss för att vila efter ugnspankakan efter lunch. Vi brukar väcka L senast halv 3 för att han ska kunna sova på kvällen igen. När klockan var 10 i 4 vaknade vi allihopa av att min syster stod nere i hallen och undrade om de va någon hemma. Vi for upp och va en aning buttra på varandra efter som att ingen ställt larm och att båda förlitat sig till att den andra hade koll på läget. Så efter lite sura miner så tog vi bilen ut till min mor. Lämnade internet till min dator. Sen hem igen, J rakade sig och fick på sig fina kläder. Sen bar de iväg mot trollhättan.

Vi va lite rädda att L skulle va bråkig och inte alls sköta sig. Men när vi kom in på kinarestaurangen blev han så till sig. Allt gick jättebra. Och han åt sin friterade kyckling och pratade och verkade tycka att det va en väldigt bra idé att ta en paus från livet hemma.

2 kommentarer:

  1. haha ja stackarn fy fan så bra de var kramar

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Vad kul att ni fick en bra dag i går!

    Hahah ja du jag förtjänar det, men men karlar!

    Ja man blir lite rastlös nu när man bara går hemma och inte gör nåt!
    Fast idag har jag tränat i en kvart hahaha och SOLAT! Sååå lycklig!

    Jo då jag är bra nu har bara lite hosta som inte vill ge sig, du vet när man kommer utefrån och in!

    Hoppas du kan slita dig någon dag så vi kan träffas!

    Kul att du kom ut lite själv det behövs ibland.
    Just det jag träffade D idag och vi fönster shoppade och åt lunch.

    Men hör av dig i veckan om du kan komma annars kanske vi kan ses på dagen nån dag i V eller L.

    Massa kramar!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy